Piratdag

En bra dag, en rolig dag, en annorlunda dag !
Idag har jag ansiktsmåla, det har vart jättekul, massa små fina och söta pirater :)
Alla barn är så söta, vissa blyga, andra rakt på !
En kille hade vart på ansiktsmålning igår, en annan hade spindelmannen hemma under sängen och en tjej skratta ihjäl sig när hon såg sig själv , en annan tjej tyckte jag skulle bli konstnär, så duktig var jag .
Barn är ju bara för söta :)

Tack Anna för du kom in o hjälpte mig, du är en stjärna i mina ögon !! Fika nåndag .

Sen var det slut o jag fick en skön rast, ut med hoten o frysa ihjäl en timme, tokdött sen fick jag gå hem o tina upp. Älsk hade laga middag, fasiken va överraskad jag vart, tokunderbara Fredrik, älskar dig mitt hjärta .
Dagen har gått fort, väldigt fort, skönt, kul i få göra nått som man inte är van med, som inte hör till vardagen, det uppskattas mycket .

Sen kan vissa på jobbet ändra sina attityder betydligt , skärpning, och lägg ner skitsnacket, inge kul o höra .
Det finns öron överallt på ett jobb, så sköt det snyggt !
Suck. Så less .

Neej nu blir det sängen o ett jobbpass imorn, får se om dagen går lika fort , kan hoppas på det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback