Men svara då ! Gubbe .

Det är ofta man sitter o tänker på saker o ting som man inte kan göra nått åt , jag gör det iallafall .
Fast jag tänker nog lika ofta på saker som jag faktiskt kan förändra, så varför gör jag det inte då ?
Kanske blir man för lat man trivs i det ändå, man vill inte bli lämnad och därför låter man det vara .
Hur mycket energi som sugs ut ur en så låter man det vara , man orkar inte ta tag i det, samtidigt vill man inte underhålla det .
Ja det finns så mycket tankar om allt möjligt, det finns säkert lika många svar, man måste bara hitta dom som passar ihop .

Menmen, sånt är livet, det finns så mycket som man inte ens vill göra nått åt, så för tillfället, idag, just nu känns det mesta bra, det går i perioder men det är ju bara normalt ! Ett bra tecken, det ska ju vara så.
Jag har dom som bryr sig, jag vet vilka som är på riktigt .
Äntligen kan jag känna vilka som kommer stå kvar i livet ! Som kommer finnas där oavsett vad!

Underbart .

Vi har ju ringt på ett hus som vi vill kolla på men tror ni gubben svarar ?? NEEEJ , varför skulle han det ?
Suck, lägger man ut annons så svara man ju ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback