hemska hemska dag .

Jag kan inte sova, för mycket tankar om precis allt, det gör mest ont, ont i kropp o själ !
Hur kunde detta hända ?

Ögonen ömmar, kinderna svullnat och här sitter jag, det är tyst, tvn är på men jag tror inte riktigt jag är närvarande, det är nått som rullar, inte speciellt intressant !
Varför kan det inte finnas svar på fler frågor ?

Imorn ska jag över till päronen, gosa ner mig med mamma, be henne leka med mitt hår och gå tillbaka till den där lilla flickan jag en gång var ! Där mammas trygga famn betydde massor, det gör den fortfarande, även pappas varma och trygga famn. Vi ska ha en tjejem, lunch, film och massa prat, det behövs verkligen !
Vet inte hur jag ska komma igenom natten bara, trött som fan men när jag lägger mig i sängen så snurrar jag bara runt, störs av Fredriks snarkningar och djupa andning, det enda som hörs .
Kan inte koncentrera mig på o sova, det är allt bra jobbigt ska jag säga, ögonen hänger som trött höstlöv .
Finns kanske nån kraft att orka sova sen, hoppas jag . Det får ta den tid det tar, det gör ont just nu bara och det ska det göra, har nog aldrig gråtit så mycket som idag, det känns tungt och svårt !

Men ljusare tider kommer det vet jag men just nu så ska jag vara lessen, det känns skönt .
Grina tills det tar slut, kan tårarna ta slut ? Torrgrina ? Ja, kankse .

Tårarna kommer fortsätta rinna längst mina ömma kinder hela natten ..
om inte sömnen infinner sig snart, ja vad gör jag då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback