Gosfredag .

Fredag, en mysig fredag, regn o rusk men det är nog det som gör det lite gosigare .
En vända på stan, ny mascara - äntligen !! Sen till Maxi o köpa världens goaste frukt, vindruvor och annanas, sen när jag kom hem låg en tjock ny HM Spring katalog o vänta på mig, frossa frossa, ska beställa dukar, servetter, gardiner och lite smått o gott, jobbigt bara att jag inte får hem det förens i januari men den som väntar på nå gott , det är ju bara 2 månader kvar, det går fort .
 
Ikväll kommer päronen över, ska köpa o hämta hem soffan :) Spännande, sen när det är på plats ska vi beställa hem mat, goskväll, måste köpa myskuddar till soffan sen och fleecplädar !! Det kommer bli kanon det där.
Imorn ska vi ut o äta i Uppsala, det ska bli supertrevligt, ser fram emot det massor ..

Borde städa, men har ingen lust alls, jag tvättar för fullt, det borde jämna ut det hela, måste egentligen städa ur alla våra köksskåp, tar man en skål får man alla andra 1054854 skålar på köpet, inte själva tanken . Men gud så tråkigt, jaja får väl masa mig till köket o börja , det måste ju göras .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback