En mysig höstdag .

Jag är trött .
Drygt att kroppen alltid är pigg halv 9 men huvudet skulle gärna ha kunna sovit några timmar till.
Dom samarbetar inte för 5 öre . Det är bara knalla upp, men vad gör man då ? Promenad kanske, eller tv, fasna här, jaa det finns mycket o välja på .

Igår var en toppenkväll , vill tillbaka, vi hade så himla trevligt, det va kul och mysigt
Hoppas kvällen ikväll blir bra den också ..

Imorn ska jag in till jobbet och lära mig måla pirater eftersom det är det jag ska ägna mig åt hela lördagen typ, det kommer bli gos, kul o göra nått annat än man brukar ! Ser jag verkligen fram emot .
Igår var det även besöksrekord i bloggen, jajemen, de ni haha kanske inte sådär 70 80 tusen men många besökare för att vara en vanlig blogg, det är jättekul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback