En dålig dag .

Hoppsan hejsan ..
En tung morgon, mår sämst, kan inte sitta, inte ligga o inte stå, hur fan ska man göra då ??
Mår illa och springer mellan toan och soffan, lägger jag mej ner går det över i typ 3 sekunder, sätter jag mig upp vänder sig magen, ställer jag mig så håller inte benen .. Det är inte rart .
Uäck , faan .

Är bara o vila upp sig det, fick en chock imorse, var in på konton o kika lite o jag HATAR verkligen när man handlar på kortet men att affärerna inte reggar köpet på engång, utan typ "resarverar" beloppet, så ena dagen har man massa pengar, andra ingenting .. Det stör mig så jävla mkt . Köper man så ta beloppet direkt .
Ska börja handla kontant, så slipper man dessa små överraskningar i fortsättningen .

Neej nu måste jag kila, illamåendet blir värre o värre ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback