Gosmys i hösten ..

Har bädda ner mig under mitt stora duntäcke, så gos, på tvn snurrar postkodmiljonären, skittrött och seg, godispåsen gör mig sällskap, älsk är o kikar film hos sina bröder, så skönt o va hemma själv en stund, bara va, titta på det man vill o frossa lite godis, okej mycket, nu mår jag illa och godiset är så stark att tungan börjar domna, ja det är inte lätt .

Hur kommer det sig att när man köper godis och nääästan allt är slut i påsen, det som ligger kvar på botten det gillar man aldrig ? Det är typ äckligt men vadå man köpte ju godiset själv för bara några timmar sen, sen några timmar senare sitter man o äter dom där äckliga bitarna för det inte finns nått annat !! Haha jaa det är galet .

Imorn jobb, sen 50 årskalas, tråk att ingen kunde ta min 7-15 på söndag så vi slapp skynda hem imorn menmen sånt är livet, tråkigt bara, för man fyller bara 50 en gång "/

Nu ska jag kika vidare på tv o gosa ner mig under mitt varma täcke utan dator..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback