8 OKTOBER !!

Gaaasch ...

Jag är tömd, jag är slut , det finns inget mera o hämt, min energi är som bortblåst !
Det kändes som att jobba 15 timmars pass, det tog fan aldrig slut .
MEN SLUTA GNÄLL..
NEJ,
det är min blogg, jag skriver vad jag vill i den och du behöver inte läsa ...

Men nu sitter jag här, när jag ser tillbaka på dagen så tycker jag ändå att den har gått väldigt fort , timmarn har ändå rullat på liksom . Skönt, det har storstädats på jobbet idag, inför FORen, det känner inte många till men då ska iaf jobbet skina o glänsa, det gör den !

Igårkväll var vi över till Kim o Lena o klämde lite på bebben, GUD SÅ SÖT !! Inte ett dugg sugen själv, lilla skrutt unge, fan så söt, får man vara sådär gullig ? Får man vara sådär liten och underbar ? Sötgroda .
Fika, prata o hade en trevlig kväll, hem, hoppa i säng o somna direkt .

Jaa, så är det, o imorn är det min dag, jag fyller hela 22 år ! Jajemen, glöm INTE det, då blir jag besviken ..
Då blire tårta o taco för hela slanten, gott .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback