Nu ska det tatueras .



Jag vill tatuera mig, o detta, fast flera på rad eller ihop, vill jag ha ! Nacken eller axeln eller benet, ner mot foten ?
Tycker stjärnor är väldigt snyggt och nått som alltid skulle funka, skulle inte tröttna, tycker det är skitsnyggt .
Har länge funderat på att göra det men aldrig veta vad jag vill göra eller vart på kroppen, nu vet jag att jag vill göra detta men vart ? Vart skulle den passa bäst och vart skulle det vara snyggast ?
Vill även göra ett litet hjärta på handleden, skitsnyggt, precis vid vid handen , ja du förstår , tror fan jag ska ta tag i detta nu, nu måste det hända, ska boka tid o göra detta nu, vill ju sågärna .

Japp ! Deal.

Varför är snön vit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback