Mot Donken o sen ?

Trött trött trött trött !
Idag blir det jobb i ca 3 timmar, skönt med korta pass när hela schemat typ består av 8 timmarsdagar ..
12.30-15.30 helt okej.
Älsk ska ju ändå pilla bil, hålls på för fullt o jag fattar ungefär hälften av det han gör så lika bra o stanna in, har märkt att han blir lite smått irriterad på mig när jag frågar honom 711 ggr om vad är det där, vad gör du nu, varför ska de va bra för, svaren blir kortare och kortare och mer bestämda , fattar inte de där .

Ikväll, hoppas hoppas, så blir det nog biljard, kan bli kul, jag är ju kung på det (i mitt tidigare liv) men man vill ju inte skryta för mkt när man spelar med folk så därför brukar ju spela som jag aldrig hade gjort det innan, blir mer rättvist mot dom andra som är med .

Kan inte låta bli HM shop, dom har fått in så jävla mkt fina kläder som jag vill klicka hem, klicka hem så mkt igår, kanske lite väl mkt men tänkte att nått fint ska man ju ha på jul o sen juldagarna-krogen då ? Och nyår såklart .
Så lite nytt i garderoben skadar inte, kläningar, koftor, byxor, leggings o massa annat smått o gott..
Vad händer på nyår ? Jobbar till 17 den dagen men sen då? Vi funderar på att dra från stan o ha mys på hemlig ort haha , får se lite vart de bär av , inget bestämmt , skönt det med iofs, allt löser sig .

Nej om man skulle ta sig lite frulle, en dusch och snygga till sig för o sen jobba, jaa det vore nått det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback