Men sug film

Men åååååh, filmen var en besvikelse, den var seg o jag va trött, kanske berodde på det sistnämda mest ?
Satt ett gäng brudar nedanför oss som var mer intresserade av sina mobiler än bion, vafan går man på bio för då ? O det ringer o bruden svara !! Seriöst ? Vafan, tokig blir man .
Ja men okej filmen, seg , visst en film man måste se om man sett dom andra 2 men nja, den va inte toppen, den första är helt klart bäst , den andra är seg som fan o den sista , den är okejbra om man ska jämför med den andra, haha hängde ni med ? Första var bra, mycket bra .

Jag är dundertrött men kan verkligen inte sova, vänder i vrider på mig, lägger mig i soffan o glor o sömnen smyger sig på, går upp, släcker o stänger av tvn, kommer till sängen o är klarvaken, grrr, hatar det ! Så nu sitter jag här, det är så irriterande, jobbigt och fan, vill sova, är trött men sen är det för varmt det är kallt det är massor som inte stämmer när man är sådär gnälligt trött . suger..

Jaja borde väl försöka sova, Ikea imorn o sen jobba heeela kvällen .
Älsk börjar få dunderförkylning, han är snorig, aj i halsen o kokar, fan, jag orkar inte bli sjuk igen..

Vart kommer allt snor ifrån ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback