Julen närmar sig !

Hemma !!
En bra jobbdag och fick tom gå hem tidigare, så skönt !
Hemma var det nystädat o en sovande sambo man kommer hem till, gos o här fastna jag, skit trött men inte sova trött, mest hängig i kroppen, en förkylning på G skulle jag kunna tänka mig ..
Passet har gått bra, hyffsat med folk, inte för mkt o inte för lite, utan en lagom dag, såna är sällsynta på jobbet så man får ta vara på dessa dagar :)
Imorn ledig, ska träffa Emma, det va fan inte igår, så det ska bli kanonmys , ser jag verkligen fram emot .

Sitter o shoppar loss lite på HM, måste ha nå snyggt till jul, sen vill jag ha hem lite myströjor som man kan strutta runt i hemma, vill även ha byxor, jeans men det är ju toksvårt, snygga smycken och lite annat smått o gott, får se vart det slutar . Finns så jäkla mkt snyggt som jag vill klicka hem, men men det får inte bli allt !
Ja, jag måste fan åka på en liten shoppingtripp snart, MÅSTE köpa jeans, går inte o hoppa runt med leggings hela vinter, då kommer jag ju frysa ihjäl, hmm men de där med jeans är så drygt, hatar o pröva , aldrig nått som sitter bra eller snyggt , sug .
Funderar även på att börja julklappsshoppa snart, det närmar sig, det där med klappar blir svårare o svårare för varje år som går men det är gos ändå, älskar julen till max !


Dagens bästa
"Jag har ont i kroppen, i ryggen"
"Börjar du bli sjuk, typ förkyld ?"
"Neej, jag är kär"
Haha så skön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback