Jajjemen .

Nån mer som såg "Ullared" igår ?
20.000 besökare om dagen haha, kan ni fatta ? Vilken dagskassa ;p herregud.
Herregud, jag har vart där en gång, kommer dock inte ihåg det men fick med mig en hund då som skällde om man klämde på magen, iallafall och vi har tänkt att åka ner nästa år, en liten minisemester var tanken, kanske sova kvar där o shoppa, haha Fredrik kommer bli tokig på mig, jag kan lätt spendera flera timmar i affärer så Ullared blir inga problem !
Visst att man behöver spara lite pengar för o kunna shoppa där men hallå, såg ni hon igår ?
Hon gick in o första dagen, som hon sa "spontan" shoppade hon för 11 tusen, 11 TUSEN, hallå?
Hon köpte ju flera saker dubbelt, helt galet, haha det är sjukt, o hälften av allt hon köpte behövde hon nog inte, ja herregud, vilka männiksor det finns , det är väl bara börja spara då om vi ska ner o shoppa loss, kanske inte för 11 tusen men några tusen lär man ha på fickan ..
Ser fram emot den resan, det ska bli kul , nu ska den bara planeras in .



Var ner till läkaren idag, gick bra o det känns skönt nu, det har lagt sig, till ica o köpa med choklad o en tidning hem, så nu ligger jag här i soffan under mitt sköna täcke.
Skärgårdsdoktorn rullar på tv, JAA ja tycker det är bra, okej ? Typ den bästa svenska serien genom tiderna .
Om älsk går på bio ikväll ska jag mysa med en bra film, gott och nån trevlig middag , det är skönt o ha lite egen tid vissa dagar, jag älskar Fredrik mer än nått annat men att få vara själv och bara va, göra det man vill, zappa genom alla tvkanaler, luffsa runt, det är så skönt, underbart skönt !! Ibland behövs sånt .

Har fortfarande ont i min förbannade mage, nu blir jag snart less på detta ! Nu får det vara ett slut ..
Imorn jobb igen, får se hur det känns, skulle gärna ha vart hemma nåndag till som det känns, illamående, magen som inte är med mig och kroppen som känns helt slut men men måste väl försöka jobba lite smått, kan ju vara bra o komma igång igen lite lungt ..

Tv o sen duschen, om jag inte somnar, haha det känns som sömnen är nära nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback