I'm back !

Gårdagen var HEMSK, fyfan, aldrig vart med om nått liknande, kroppen har verkligen ställs på prov och alvedon o ipren intaget har aldrig varit så högt, helvete på ren svenska, va gårdagen var tuff ! Shit .
Går inte o beskriva i ord vad som hänt så vi lämnar det dät ..

Idag mår jag lika bra som dåligt igår, sjukt, har tom vart ute idag, igår var jag fast i sängen, helt galet , över till päronen o byta däck, så nu kan snön komma, sen in igen till stan med dom o bjöd på mat o fika, en toppendag, mysigt som 17, tänt lite ljus på kyrkogården, fint .

Vill tacka alla som har stöttar, funnits för mig, erbjudit sig om det mesta och som har lyssnat, som har låna ut sin axel för lite tårar, och speciellt vill jag tacka mina underbara päron och min underbara sambo, utan er hade detta aldrig funkat så bra, hade aldrig kommit tillbaka så fort , tack till er alla som har varit mitt stöd, som verkligen har brytt er om detta, o förlåt att jag inte har svarat men nu mår jag bättre så nu kommer det bli bra igen på den fronten med :) Tack, jag älskar er så grymt mkt .
Känns toppen att veta att man har underbara människor runt omkring en när sånthär händer <3

Det har vart en sjuk vecka, en vecka som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva , en vecka som jag aldrig vill uppleva igen.. 
Kroppen har tagit skada, sakta men säkert bygger den upp sig igen, den kommer tillbaka som förut, tankar och funderingar om varför kommer alltid finnas där men dom kan mildras , detta är en sak som jag alltid kommer leva med, oavsett jag vill eller inte, om man har lärt sig nått av detta vet jag inte, starkare har jag blivit, jag har lärt mig att aldrig ta nått för givet i livet längre ! Att ta det mer som det kommer.

Men en sak är säker, även om det har vart jobbigt, en hemsk upplevelse i livet, en tid som sänkte mig rejält, både kroppsligt och tankemässigt så har jag blivit stark av det och jag kommer som sagt sakta men säkert tillbaka till verkligheten och det känns skönt !

"På,t igen ba" ;)
Jaa, vi får se, vi ger ju inte upp .

Tack till er alla, kan inte säga tack nog, alla fina ord, alla fina sms, allt stöd, har verkligen en underbar familj, fina vänner och bästa killen i världen ! Det har alla bevisat under denna jobbiga tid .
Tack, det betyder så grymt j*vla mycket.
Älskar er


Kommentarer
Suz

Och ja älskar dig , och ja finns här för dig i vått och torkt .

Du är en av dom bästa ja har <3

2009-11-02 @ 16:11:16
Anonym

Jag älskar dig vännen, tack för alla fina ord <3 vi måste ses snart, börja om på nytt :)

du är en av mina bästa <3

2009-11-02 @ 17:04:01
suz

ja ja vet , vi måste skärpa oss .

Saknar dig <3

2009-11-05 @ 16:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback