Gossegull .

Patetiskt .

Detta med pengar, suck, det gör mig galen, varför o nu frågar jag VARFÖR ska tamefan allt kosta ?
Förstår inte o det är ju inte mkt man får med sig hem heller för den delen, det är galet men men nu är storhandlingen klar och jag är nöjd .

Min huvudvärk håller i sig, den vill absolut inte ge med sig, så funderar på o kolla upp det snart hos nån läkare, så jävla drygt o gå runt o ha ont hela dagarna, för det borde ju finnas nått man kan äta så det släpper, ja inte skallen då utan värken .

På lördag har vi bokat in ett besök på IKEA o Rusta, vi måste få hem porslin, hur ska annars alla kunna käka på julafton ? Nej det går inte ihop sig om vi inte köper hem lite nytt o det behövs ju alltid annars också, tallrikar ryker titt som tätt här hemma så nog behövs det, bestick också o annat lite smått o gott som hör julen till .
Att komma hem pryllös från Ikea är ju inga som helst problem, undrar mest om plånboken älskar det ?

Nää mat kanske ?
Jajajja HM paketet väntar ju ;D

Ger huvudvärkstabletter en mer värk ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback