Gosiga novemberdag .

En mysmys dag med världens goaste Marlie, pratat om massor, kikat lite film och varit trötta, så skönt o bara kunna va, umgås utan krav, skratta o ha mys ! Gör vi för sällan, mår bra med dig gumman, du får mig att le.

Ikväll ska vi storhandla, ser inte alls fram emot det, inte nånstans, suck, orkar inte men det måste göras o det är bättre om vi är två så vi hjälps åt, mitt HM paket har kommit så det gör det lite lättare att få komma hem o öppna det sen, ska även få i nån färg i håret ikväll, va tanken, Marlie, varför gjorde vi inte det när du va här ?
Alla smarta tankar kommer såhär i efterhand .

Imorn blir det en tjejmysdag med mamma o mormor i Uppsala, tanken var att börja julhandla lite tror jag, eller iallafall spåna efter tänkbara klappar . Mm får se hur det går .

Nej om man skulle tända lite ljus, krypa ner under filten o kika nån bra film ?
Kommer ju somna, haha kommer jag aldrig orka hämta Fredrik, vi får krypa ner tsm sen under filten .

Vart kommer den lila färgen på himlen ifrån när solen går ner ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback