Fredag den 13e . Inte otur .

Hejsan hoppsan !!

Igår var det jobb på schemat, o det va så jävla kul o jobba, timmarna flög iväg o likadant idag !
Så grymt kul, rätt folk och humöret på topp på dom flesta, har skrattat oss igenom timmarna och har haft dunderskoj, länge sen det va så kul o jobba, jag har trivts på jobbet denna vecka, sammanhållningen "donkenfamiljen" har satt sina spår på ett mkt bra sätt, det är så sjuk att man kan komma in så bra i en sån tajt grupp, ibland älskar jag jobbet ibland inte, men så är det väl med alla ?
Men jag tror inte det är många arbetsplatser man har sån bra anda i arbetet, man jobbar som ett team, sviken en så går det dåligt för alla, det är nästan så, är nån sjuk måste vi andra slita som djur !
Men det funkar, det funkar för vi är så jävla tajta !
Det funkar för att vi håller ihop o jobbar som ett team, det funkar för att vi tycker det är kul, det funkar för att vi kan skratta oss igenom ett helt pass, det funkar för att vi kan kötta, det funkar för att vi är bäst, vi rockar .
Jag älskar mina arbetskamrater (dom flesta ;) uppe på Gyllene Måsen, ni får mig att må bra !
Dessa dagar har jag mått toppenkalas , det har vart så jävla bra stämning på bygget .

Dagarnas bästa;
"yoda"
"amendurå"
"kanoners"
Man måste jobba på Donken för att förstå våran humor ! Så är det bara  ..Vi har ju så jävla kul .


Träffa Emma häromdagen, vi fika och satt o prata i timmar, det va så rackarns mysigt, det va så himla länge sen.
Mera o oftare, tack ! Älskar dig vännen <3

Imorn åker jag o pappa till skallestaden !
Väskan är packad o kameran laddad, vi ska ha en riktigt myshelg , bara jag o världens bästa pappa, vi ska äta gott, vi ska shoppa, ja kanske inte han men jag haha o vi ska bo på hotell, det ska bli så mysigt ! Vill gärna att det ska bli imorgon nu :) Kl 10 åker vi, kanon, detta har ju typ vart bokat sen i sommras o nu äntligen, wiiie .
Ska bli toppenmegaskoj .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback