Far o dotter helg .

Snö, snö o mera snö, kanske inte så det lägger sig men det kommer !
Jag vill inte ha vinter, vill inte att älsk ska börja sin jour, vill inte ha snö. FAN.

Sovit bra inatt, första natten på länge tror jag, så hörde inte ens Fredriks klocka som låter i 1548456 decibel på morgonen , då sover man djupt , sen har vi den lilla biten med att han ALDRIG kan smyga, det ska spolas i kranar typ 10 ggr o gärna på högsta strålen, aldrig att han drar ner handtaget när dörren ska stängas, neeej gärna en så hög duns som det bara går. Ja jag vet men när han går upp runt 6 så kan ju jag sova minst 2-4 timmar till o jag hatar o bli störd när jag sover, har så jäävla svårt o somna om, mm då vet ni det också .

Tänke överraska min osmygande sambo imorn på lite middag, nått gott, lite mysmiddag !
Fredagsmys gos, kanske även fixa nya Falk filmerna som kom ut igår, mm vi får se hur det blir med det ..
Ledig imorn så har ju lite tid o tänka ut nått, hoppas även att vädret tillåter oss att komma iväg till Västerås på lördag, det måste va bra väder, ska ju ha mina mysgrejer .

Nästa helg åker jag o pappa till Sthlm, ska bli så grymt kul, vi ska bo på hotell, äta gott o umgås, det gör vi så sällan, bara han o jag liksom så det ser jag fram emot jättemycket ! Den helgen kunde inte ha kommit bättre, ska bli skönt o komma bort, tänka på nått annat, bo borta en natt, toppen ! :) Gosmys.

Jobb några timmar ikväll, får verkligen hoppas att den blir lugnare än igår, fifan va mycket folk det var, rulla på som 17 o sen när köerna o bilarna tog slut , jaa då kom det en ny våg, hungrigt folk .
Så hoppas, hoppas det är lagom ikväll, fast det gick ju iofs skitbra igår, så det va kul o jobba o tiden, herregud vad hände ? Passet gick så jäkla tokfort, skönt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback