En mysig dag !

Regn regn o regn, kan det aldrig sluta ? Vart kommer alltifrån ?

Idag har vart en mysdag, gick en vända på stan o köpte den där koftan som jag har spanat in länge, fanns en kvar så varför inte slå till nu när den finns ? Kommer annars o ångra mig så sagt o gjort . Nu är den min .
Sen vart det en snygg klänning från Åhléns, nått nytt måste man ju köpa till P-festen ;)
Väntar ju på paket från HM också o där finns ockå lite tänkbara kläder till festen , åh då kommer det bli toksvårt att välja, pfrhm, kan man inte bara ha en klänning ? ;p


Fast i svart :)

Träffa Emma över lunch, så mysigt, sitta o prata om allt o lite till, mysigt o umgås o ses, prata o bara va , fast det ska fan alltid regna när vi ses, varför då ?

Älsk är fortfarande sjukling o jag har ont i halsen, skallen vill inte heller hålla sig friskt, haha de lät ju bra menar att dom senaste dagarna har skallen gjort så jäkla ont .. Illa, får se om det går över till jobbpasset, känns så surt att börja jobba så sent, skönt men drygt. Alla slutar typ o då ska jag börja jobba, näääämen okeeej !
Är ett kort pass idag 16-20.30 ! O det är bra folk så kommer nog bli en kulbra kväll det var det igår .

Varför är vatten genomskinligt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback