Biogos o annat mys.

Det är surt när man beställer hem saker o det man mest av allt verkligen vill ha passar inte , suger, så vart det idag med dom toksnygga skorna, vill så gärna ha dom men får nog inse att dom inte passa alls men allt annat vart tokbra , så jag är nöjd .

Har färgat håret, okejbra, måste färga om nästa vecka, vart lite små "fläckar" för att jag inte kommer åt överallt o man ser ju inte när håret o färgen är mörk, inte lätt men det vart bättre än jag trodde så jag är väl nöjd, som sagt, färga om det nästa vecka , tror jag !

Imorn blire Fullerö med mamma o mormor, ska bli riktigt gos, tänkte då titta klappar och lite ljusfunktioner .
Sen mot kvällen blir det bio, åh hoppas den är bra , har sett fram emot detta ett bra tag nu så gör oss inte besvikna nu, snälla , 2an gilla jag inte så jättemkt så jag tror på den sista nu .
Första filmen är ruggigt bra , kommer bli en toppenkanonfredag, gosmys


Varför fastnar inte superlim i flaskan ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback