Soooool .

Hejsan hoppsan !

Öppning idag, lugn morgon ! Inte så lugn eftermiddag , rulla på jäkligt bra men vi var bra team och tsm funkade de skitbra ! Kul o jobba då, pepp ! :) Passet igår , behöver jag ens nämna nått ? Fyfan va med folk som öste in, bara kötta, svettas gjorde vi allihopa men de ordnade sig till slut det med, tack alla som jobba !

Träffade älsk o vi storhandla inför ikväll, bror o hans tjej kommer, bjuda på tacomys , första gången för dom hos oss , trevligt ska de bli, kom hem, fixa o greja, diska så nu ser de ju riktigt fint ut ! Duscha o vart fast här.

Kan verkligen inte hålla mig borta från HM, de går inte , vart lite basplagg idag med såsom jeans o annat smått o gott, älskar affären o så är de bara, farligt med internetshopping . Men nu är de spartider på G, efter de alltså ;)
Haha vem fan lurar jag ?
Kan ju va glad över att jag har pengar så jag kan shoppa, men borde egentligen inte, men de är ju två olika saker de ;) !
Oså var de de här med bil .. nån som har en bra, billig o sälja ?

Nästa vecka blir de jobb ( som de händer så mkt annat ? ) sen vet jag fan inte..
Känns som de är så jäkla mkt, idag är de bal för alla blivande studenter , kul , de har redan gått er år . Vafan hände ?
Va tog året vägen ? Fyfan att de ska gå så jävla fort ... De skrämmer mig lite .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback