Solen bränner mig !

Igår var de ju kanonväder, solsken o värme hela dagen !
Men jag brände mig :/ axlar, rygg o framme vid halsen , de gör ont, de svider o jag blir bara röd , skit jobbigt .

Har storhandla idag, docka har ingen av oss orka städa så vi åt god mat o kolla film istället, vi har kommit in i en Beck period just nu o kikar igenom alla gammla Beck filmer, dom blir ju aldrig dåliga , klassiker.
Snart ska vi traska iväg till Fredriks bror, grilla o grejja , kan ju bli bra , synd att vädret inte är lika kanon som igår, inte lika varmt o skönt men de kommer nog :)
O tydligen så ska vi storstäda innan vi går, ååh jag vill inte, har ingen lust ! Är väl bara o sätta igång de ..

Vi hörs
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback