Mina underbara föräldrar .

Åh vilken myseftermiddag med mamma ♥
bara vi, ätit gott, pratat om allt mellan himmel o jord, de är så skönt, jag kan verkligen prata med min mamma om precis allt, hon förstår mig till 100 ! Hon kan ju allt de där man funderar över, hon har ju redan varit där o gått igenom de själv.
Hon lyssnar alltid och verkligen bryr sig , de är så skönt ! De är så underbart o veta att hon alltid finns o lyssnar !

Världens bästa mamma !♥
Jag har även världens bästa pappa !♥
Sicken tur jag har som fick dom bästa föräldrarna som finns ! Superlycklig för de .
Dom finns alltid där, i alla väder, dom ställer alltid upp, dom tvekar inte en sekund . Dag som natt, alltid !

Jag älskar er .


Kommentarer
Tina

Jag finns också för allt det där!

I vått o torrt, dag som natt!! De vet du!

Men föräldrar är alltid speciella <3

Dina e snälla som rosor! :D

Saknar Dig<3

2009-05-08 @ 10:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback