Min telefon är död !

Trött men de va väl inge ovanligt direkt ?
Jobbat idag några timmar, de gick väl bra, mkt folk en sväng men bra folk som jobbade så va bara kul ! Skitväder ett tag också, inte jättekul o parkera bilar då o springa ut, var regn a la monster dropparna !
Glömde ju paraplyet på cykeln när jag skulle springa in på jobbet imorse o de va ju väldigt torrt o gos sen när jag kom ut , tur att de uppehåll när jag cykla hem :)
Hemma .. Skönt, ont i magen som fan, dumma mensvärk, orkar inte, nästa vecka kanske jag får hem mina skor jag har vänta på i 100 år från HM, dom har vart slut där o det har alltid stått v 27 o leverans tiden men nu helt plötsligt stod de v 21, de va mkt skoj tkr jag, så hoppas dom kommer nästa vecka, iiih :) !!

Jobb resten av veckan, ingen rast o ingen ro, tappa telefon i golvet nyss, nu mår den inte så bra ! Som att den gjorde de innan ? Det går inte o trycka på nå knappar , de kan ju va kul o slippa , eftersom en mobil är uppbyggd så att man ska använda knapparna så är den ju helt sugslöbajs just nu ! Jag undra om den egentligen mår så bra inför skalet ..
Jag mår inte så bra innaför skalet men det är en annan historia, älsk kommer hem nu o han får mig alltid glad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback