Man lever bättre på sommaren !

En skön dag! Skulle kunna ha vart lite bättre väder så hade de vart perfekt :)
Har mensvärk som ett jäkla monster, o inget verka hjälpa mot det heller, har cykla, lagt värme på magen, benen högt men nej ! Ipren men det funkar typ aldrig heller, men får väl leva med det då, har ju inte så mkt val heller ...

Längtar som fan till sommaren, semester ihop med min underbara sambo <3 Vi har planera in alla möjliga resmål sen om vi kommer åka till alla är en anna sak :)
Som typ ;
Kupolen
Ullared
Liseberg

Ska även kryssa lite hade vi tänkt, så sommaren kommer bli så underbar ! Första gången vi har typ semester, ledigt samtidigt . Sen blir de bröllop, ser fram emot mkt !
Grilla, bada, sena nätter, festa med alla mina nära o kära som verkligen betyder nått för mig <3

O snart är det årets kubbkväll ! Ska krossa allt i min väg, ska äga kubb banan ;D
Kubbkvällen har blivit som en tradition hemma, bjuder över massor med folk, äter gott, har en superkul kväll med kubb då såklart men även regnet har blivit en tradition på dessa kvällar, så vi får verkligen hoppas vi slipper de iår :)
Vore kul med en regnfri kubbafton ! Ska bli så jävla kul .

Åh, jag längtar verkligen till sommaren, livet blir så mkt enklare, man drar ut o kan va ute en hel dag !
Glass, minigolf, brunbrända ben . Underbara tider, synd att sommaren är så kort bara, därför får man ta vara på den tid som kommer :) Det kommer iaf bli väldigt gosigt ..
Får jag spendera sommaren med min Fredrik, vänner och familj så slår det allt !! <3
O det kommer jag ju få göra i sommar !!


Kommentarer
Anonym

Jaaa verkligen allt vi pratat om, äntligen få göra!

Kryssa, festa ååå så kul!! :D

Nej sant? Kubbkväll :D Blir vi med i år då? ;)

HAde så kul för två år sen, synd på förra året bara :(

Men verkligen, en toppen sommmar med dig <3

2009-05-12 @ 13:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback