090525

Börja inte förens halv 11 idag o sen fick jag gå hem halv 14, vissa dagar känns de bra ! :)
En halvlugn dag , rulla på ganska bra ett tag men sen gav det sig, löning och alla ska ju betala med 500 lappar, kul !

Drog till Maxi o handla hem mat till kvällen, lovade älsk o göra nå gott, han va hemma idag, sjukling, så hängig o hostig, jag vill inte blir sjuk, lär man ju inte komma ifrån men usch, jag vill inte !
Köpte nya Wallander, skulle sätta oss o kika den, men funka den ? Neeej, hoppar över scener och går tillbaka, skitskumt, åka tillbaka imorn efter jobbet o byta den ..
Annars en lugn dag, så skönt med slapp dagar också fast men ändå jobbar :)

Neej nu ska jag duscha o sen fixa o greja lite .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback