090523

Idag har det vart en bra dag, sovmorgon, härlig frukost och sen upp till motorgården o kolla gammla bilar.
En vända ner till stan o boka resa, v 28 åker vi, härligt o komma bort lite ett tag ! Skönt.
Köpte lite gott o film o drog hem o kröp ner i soffan, va väl inte bästa filmen, snart ska vi beställa hem pizza o kika mera film, det är så skönt att bara kunna va, gosa o känna att vi är lediga, behöver inte göra så mkt för att det ska va kul .
Trivs så bäst såhär, just nu, o på onsdag blir det Sthlm med bästa Marlie, hoppas jag får bort min jobb tid bara, vore trevligt. Åka så vi får en heldag istället för att komma iväg på e.m ! Ska bli riktigt kul .♥

Jag vet inte hur länge man ska hålla på, hur mycket man ska orkar eller hur mycket energi man ska lägga ner .
Det kanske tom räcker nu, det kanske har kommit till den gränsen där man inseer att det är inte värt det längre ..
Vi får väl se..


Toppen sommar väntar .



Kommentarer
Marlie

Men då kommer du ju vara jätte brun på bröllopet, det gillar jag inte ;) :) PUSS <3

2009-05-23 @ 21:57:25 | http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback