090522

Gårdagen vart kanonmys, Ikea med älsk o mormor, kika lite på HM o JC också, köpte en klänning o fick en kjol . Gos !
Vi skulle köpa matta på Ikea men det fanns ju inte rätt strl som vi skulle ha inte, typiskt, får leta vidare.
Drog tillbaka hem till stan o käka lite mat, pizza, gott o mätt som fan, sen drog vi oss vidare hem till päronen där det skulle grillas senare på kvällen, pilla lite på bilen , sjukt lätt o köra den, kul !! Vill få in klädseln i den nu, fan det är så mkt man vill göra på engång, äsch bättre den funkar till 100 först iallafall . :)
En riktigt myskväll, god mat o drack gott, trevligt sällskap . Synd att Johan o Helen inte hann bara "/

Idag blir det en vända på stan, Fredrik måste köpa skor, o sen ska jag kika jacka, skulle behövas , ikväll blir det tacogott !
Annars i helgen , vet jag inte riktigt, det visar sig, vill festa lite men får se hur det blir med det..
Kanske på fredag nästa vecka, åh kan inte bestämma oss, det visar sig nog det också :)

Kubbkvällen närmar sig och morsdag lika så ! Måste nog säga att längtar med till kubben, ska bli så grymt jävla kul ..
Måste bara komma på nån morsdagspresent, det är inte lättaste , får dra en vända på stan på måndag ,då bästa lönen kommer, den största hittills, tack för kaffet !!

Annars är det lugna puckar, jobba hela nästa vecka, onsdag sthlm ? Hoppas det funkar .
Besikta bilen hoppas jag vi kan göra, o massa andra godsaker kommer hända under veckan ♥

O har jag inte sagt att jag kommer turbojobba i sommar? ;) haha herregud !!
HEJ PENGAR !! De lönar sig o jobba mest .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback