090520

Sommar schemat har kommit !
Jag är nöjd över timmarna får jag väl lov o säga ändå, det såg så mkt ut när vi fick alla papper men när man väl tittat igenom det så, ja jag är nöjd, får jag bara bort mina timmar som jag inte kan så blir det perfekt !
Bra lön som fan kommer det ge ialla fall !! O det är det bästa, sen går jag med dom bästa så det känns mer pepp, taggad då ! Det kommer nog bli en bra jobbsommar ändå, nu har jag smält det en del känns det som..
Jobbar 16.30-01.00 hela hamnfestivalhelgen, det var nog det tråkigaste men nån måste ju göra det också.
Får tänka att det ger pengar, får tänka att jag har ett jobb och underbara arbetskamrater o jobba med :)
O det är ju inte totalt omöjligt o få bort tider heller om man behöver, det är skönt ..Allt löser sig ..

En bra dag på jobbet, rockat i 2an,kul när man får beröm att man har gjort nått bra ..
Allt rullar på så bra just nu, en bra linje i livet om man säger så, det går bra för det mesta, jobbet känns kul just nu, humöret inom mig känns bra o då går det mesta lättare och smidigare . Schemat ända fram till september så nu kan man planera sina dagar bättre, det känns toppen.
Det känns underbart för tillfället, äntligen köpt bil (nu ska den besiktas innan vi får köra med den dock "/ ) inser hur bra mitt liv är egentligen, sambo, förlovning, mys ! Vet inte hur jag ska säga mer än att det känns toppen ! Vissa saker kanske inte känns till 100 men det mesta, man kan ju inte lägga ner energi på allt heller ...
Fast vissa saker vill man bara ska ge med sig , att det ska kunna va som förut, eller bättre, iallafall inte som det är nu .
O nu är man ledig några dagar, känns underbart, gos med älsk eftersom han också är ledig !! gosbästa ♥

Man får vara nöjd med det man har helt enkelt ! O jag har allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback