Vecka 25 =)

En bra dag, börja med lunch med Fredrik, riktigt mysigt .

Träffa mamma på stan o gick runt o kika lite, sen ner till massagen, hon som jag skulle till va dundertrevlig, snäll och ja jättemysig människa, dit blir de o gå ca 1 gång i månaden, det kommer jag kosta på mig, lite lyx i vardagen de där !
Åh va de va skönt men 30 min gick så fort, o det kändes att man var stel, shit, fast de gjorde ont på ett skönt sätt, ett ställe på ryggen gjorde så ont så huvudet börja ila ! Men det var ändå skönt, helheten liksom .
Efter kändes man helt slut, trött, så vart o åka hem direkt, mamma drog med upp, riktigt mys, tjejsnack o fika, mamma förstår allt, kan prata med henne om allt, precis allt ♥

Hon åkte hem o jag o Fredrik drog iväg o käka, mysdag/kväll rakt igenom, gos, kom precis hem, hade det inte varit för de jävla regnet så hade vi vart kvar ute , så mysigt .
Perfekt dag.

Nu blir det o gotta i lite tårtrester från igår, underbara dag.
Snartsnartsnartsnartsnart !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback