Varje dag räknas .

Hej

Vädret är fortfarande inte bäst, men det regnar iallafall inte för tillfället . Det är skönt, kan man ju gå ut en vända sen, lite frisk luft, o sen hoppas jag det är uppehåll ikväll när vi ska gå ! Less jag blir annars kan jag lova .

Låg o kolla Titanic igår, klassiker, o börja tänka på att va fort man kan mista nån som man älskar, nu menar jag inte att det är vanligt att båtar sjunker idag men just att det kan va så bra ena sekunden, helt underbart, tills nästa, att de bytts ut o allt man byggt upp rasar, bara försvinner. Det skrämmer mig en hel del, klump i magen, man ska ta vara på tiden man får med sina nära o kära, livet är inte för kort men det är för kort för att slösa bort på tjafs, bråk och massa skit .
Varför inte bara vara glad över det man har ?
Känna sig lycklig och stolt att man är nån, att man har folk runt omkring som betyder nått, att man är en människa som räknas . Det far omkring massa olika tankar när man tänker djupt! Det känns jobbigt samtidigt som man inte kommer ifrån de.
Jag älskar min familj, jag älskar Fredrik och så länge jag lever kommer jag ta vara på tiden jag får ihop med dom ♥
Se till att varje dag räknas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback