Där bilder blir till minnen

Tiden går så fort o jag känner mig lite depp just nu ! Har mkt o göra med vädret, varför kan det inte få vara fint ??
O det här med tiden, ska vi inte ens snacka om, usch va jobbigt de känns, har kollat igenom en hel kartong med bilder idag, en stor en, flyttkartong full med album, foton o massa därtill, vilka minnen man har, underbara stunder i livet, vissa bilder är så starka att man nästan blir tårögd, bilden får en att minnas tillbaka just till den stunden, den platsen, den tiden
Åhh jag vill verkligen tillbaka till vissa dagar o uppleva dom igen, stanna tiden lite, få känna lyckan o glädjeruset en gång till !

Såna dagar jag syftar på är ;

När jag träffade Fredrik, livet fick en mening

Målandet av boden med Tina , där systrarna tog form

Alla sommarkvällar med fina vänner , minnen

Min 20 års fest, kommer aldrig o glömma den, hade grymt kul

Mösspåtagning , fyfan va kul vi hade då Emma

STUDENTEN , en av dom bästa dagarna i mitt liv



Vissa dagar och stunder upplever man liksom att dom känns lite extra, dom rör lite mera än andra.
Det finns flera dagar än dom ovanför som jag självklart vill tillbaka till, dom kvällarna man vek sig av skratt, dom kvällarna man fick ont i magen av allt skoj, dom kvällarna man aldrig glömmer .
Det kommer ju självklart komma flera såna kvällar men dom som har varit minns man ju o vill tillbaka till .
Nu är det en ny sommar att få fina minnen ifrån, nya skrattanfall med mina underbara vänner, sena, mysiga sommarkvällar, åh vad jag ser fram emot sommaren, om den nu hade tänkt o komma nångång vill säga .
Tack gode gud för du uppfann kameran, vad skulle jag va utan den ? Vad skulle jag göra utan den ? 

Tiden går fort när man har roligt .

 


Kommentarer
suzanne

faan va kul vi hade på din 20 årsfest , måste snart göra omde :D <3

2009-06-11 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback