Sommar

Ledig o solen steker ! Underbart!!
Härligt som fan, att jobba stängning igår va fan kul, underbara människor som stängde så det va skitnajs !
Fick skjuts hem, tack, komma hem ordentligt, iofs tänkte ju älsk komma men då slapp han !

Hamnfestival hela helgen, o jag jobbar, jättekul, men orkar med den då ? Nja, hade nog ändå hoppat den tror jag .
Men man måste ju jobba också, kan ju inte bara ligga hemma o slöa, hur skulle de se ut ?
Neej få pengar o leva livet, det är rätta takter ! Livet funkar inte utan pengar.. Inte mitt iallafall.

O tack alla som erbjudit sig hundvakt under sommar, guld värt !!
Alla som bryr sig o ställer upp, ! Som kan glädjas för våran skull , snart är det väl dax o kläcka nästa chock ;)
Man kan vara glad för andras framgång, man kan glädjas åt andras grejer o inköp, inte behöva jämföra sig o se svartsjuka i allt.
Men de får vänta kanske men framtiden blir bara mer o mer gos om jag säger så !!! <3
Ingen var ju med på att vi skulle skaffa hund, det gick fort allting, o ingen som egentligen trodde oss där . Även vi kan .

Neej nu ska vi käka, ner till tandläkaren, filmerna från CDON har kommit :D:D
Storhandla o ha en mysdag tsm, solen steker .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback