Trött, helt slut, mest död !

Åh, jag vill ha dom här !! Snygga som sjutton o billiga, 198;- på HM !


Jobb idag, fast jag skulle va ledig, man ställer väl upp om man kan !
Jobba 15-00 igår, rulla på lite då o då som vanligt, jäkligt kul kväll, gos folk som jobbade o bra stämning , efter passets slut var det bara o dra hem, sova 3 timmar för kl pep 04.00 ! O dax för öppning, jag var inte piggeling när klfan pep, fyfan.
O dagen har gått så segt, har vart så jävla trött, helt slut, timmarna sega sig fram men till slut, till slut så vart kl halv 12 !
HEM O SOVA . O det var inte så svårt ska jag säga, kan väl inte sova ikväll ist då, men gud så skönt de va .

Sålde skorna på tradera idag 310 ;- bra bra, skicka iväg dom o hämta mitt paket, gos, mina skor som jag beställde i typ mars, idag kom dom ;D skitsnygga, underbara o höga ! Snyggt till tunika i sommar . Kul.
Annars har eftermiddagen vart så skön o slapp, har inte orka gjort ett skit, tur att vädret vart kiss så slipper man ju ha ångest över att inte va ute o spendera tiden bättre .
Öst ner typ hela dagen.. Har precis duschat o fått i mig lite mat, magen är jätteknas för tillfället, ont som 17 ! "/
Skönt o duscha, känner sig som en ny människa, fräscht .

Nej, nu ska jag bege mig till soffan o kika film, hämta ju ut våra 12 filmer häromdagen från CDON, nu har vi o gotta oss i.

Jobb 9.45-19 imorn, wiie.


Kommentarer
Ida

Wooohoo! Skitbra jobbpass igår :)

2009-06-02 @ 20:18:56 | http://lifeisfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback