Sommarstek.

Underbar sommardag o snart ska jag cykla iväg till jobbet, jobbar 15-00 !
Känner mig ganska opepp när solen steker en dag som denna , men det är ju bara o pallra sig iväg de . Det kommer nog gå bra, dom flesta är väl sugna på glass nu när solen skiner :)
Imorn är jag ledig, då ska det storstädas och all tvätt ska tvättas, kanske ner till AMS, eller jag lär ju gå ner, ska prata vidare om plugg till våren, tjejen som hjälpte mig förra gången var så trevlig så hoppas jag kan träffa henne imorn igen .

Den 15 är det midsommarlunken här i stan och sjklart ställer jag upp iår igen, för pappas jobb, jag o mamma startar samtidigt, ett krav för att vi skulle vara med överhuvudtaget, mysigt :) Ut o röra på sig lite, o ledig den dagen så det passar perfekt, o den 10 är det nästa personalträtt på jobbet, då blir det 5-kamp, kan bli kul ! Hoppas på bra väder bara . Kul.

Nej om man skulle ta o diska lite innan man cykla till jobbet .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback