Sommaren är ett minne blott .

Regnet öser ner, det har de gjort hela dagen, blir man ens förvånad längre ? Är detta svensk sommar ??
Är detta sommar överhuvudtaget ? Orkar inte mera regn, vill ha badväder, sena sommarkvällar, värme och sol !
För mkt begärt, ja tydligen . suck.
Fick tillbaka mina pengar på skatten idag, det va mysigt , dom behövs verkligen, tack för de !
O jag har mensvärk så det skriker om det, nja kanske inte skriker, det gör mest jävligt ont .

Väntar på att älsk ska komma hem, var ner en vända på stan o köpa present, vart en dvd-box, den kommer han gilla starkt, vart även en klänning till mig, till midsommar kanske . Så imorn kommer våra familjer hit, min mormor o hans morfar, vi blir ca 12 st, kommer bli trevligt, äta god tårta om inte annat .
O på lördag får han sin " stora " present, ska bjuda på mat o bio, ha en riktigt myskväll, bara han o jag ! Så hoppas det går nån bra film som vi vill se , annars blir det o hyra nått o mysa i soffan istället, minst lika mys de ! :)
Hoppas på bättre väder, kanske vi t om kan sitta ute o ha lite picknick, vem vet ? Har planera mycket inför lördag.

Nästa vecka;
ÄNTLIGEN v 25 !!
Midsommarlunken, ska gå med mamma, för pappas jobb !
Midsommar :)
Min bror fyller ♥
Veckan kommer vara fullbokad, ialla fall slutet av den, grääjtans !

Nån som har lust o umgås nått i början av den kanske? :)


Kommentarer
Marlie

Vi måste ses!!! <3

2009-06-10 @ 19:45:58 | http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback