Sommar o sol o vi har kort tajt kjol !

Sommar . Stek.  Bad . Glass. Grill. Vänner. Bränd. Kubb ! Leva livet .

En lugn dag, mest suttit ute o solat lite, magvärken höll sig kvar, kom o gick.
Bränt mig som faaan, skoja inte, jäklar va ont de gör, när jag rör mig, inte rör mig ! Bränner o svider, stackars axlar .
Kan inte ha de lät . Frasse svettas ihjäl, njaa kanske inte men det är varmt . Men det har väl inte missat ? Eller ?

Käkat glass o mest slöat, kolla film o städat lite , behövdes, o nu sitter man här, slö o seg .
Kikar runt på Tradera, budat på klänningar, så söta o nya ! :) Bästa är att det är billigt , hoppas man vinner
Nu vann jag den, woho, nu ska man bara få hem den o hoppas på att den passar, annars säljs den vidare .
Är på jakt efter snygga sommarklänningar, i snygga färger, hittar massor men sen är det strl 36, va hände där liksom ? Suck, men men ! Hoppas hoppas .

Imorn blir det en sväng över till päronen så Frasse får leka av sig ute, dom bor bäst för hundliv, kanske byta boende ?
haha ! Jajjemen . Det blir mysigt de . Vi ska väl va ute så mkt som det går, smööörja in kroppen med solskyddsfaktor 10222441 för att inte huden ska dö ... Gör förbannat ONT !

Hoppas min lilla bikini kommer snart, måste kunna ha den, så snygg ! Lessing annars ju .
Ska provbada den sen haha, i helgen blir det Power Meet, kan bli kul, dricka lite o kika runt , jajjemen.
Ser vi fram emot :) Båda fredag o lördag, bosätter oss i V-ås då haha mest för Fredriks skull .

Neej nu måste jag kyla ner mina axlar :( ta en svalkande dusch ! Sovrummer kokar, 28 grader, det står still här inne .
Äckligt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback