Liten men tuff

Åhh, jag kan verkligen inte sova, är dundertrött, mitt sällskap är en trött Frasse laddad med energi till 1000 som röjjer som fan för tillfället, han vet inte om han ska sova eller busa med bollen. Han har dock lyckats bitia sönder lite på soffan, hm, det var ju inte bästa , lilla Frasse. O Sjunde Himlen går som repris nr 1548 typ !

Väntar på att Fredrik ska vakna så man kan gå o pussa lite på honom, mysgos, kanske skulle göra ett försök att sova en stund, lär ju aldrig orka kvällen annars, man vill ju vara lite pigg . Tiden verkligen segar fram o Frasse gillar inte promenad i koppel idag heller, jaa jag vet att sånt tar tid. Han vill mest busa, söta lilla varelse .
Har fått en frisbee med en pipboll i, han förstår inte att han ska bita på den så den piper o när han biter så den piper då blir han livrädd och springer därifrån men sen ska han ändå tillbaka o testa lite, liten men tuff , haha skrutten .

Onödigt inlägg kanske men åh jag är rastlös, trött som fan o magen gör ont . "/
Tiden står still, regnet hänger i luften, kul midsommar, kul sommar överhuvudtaget .
Men jag har min familj, Frasse o Fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback