Jobbigaste dagen..

Äntligen.
Har ringt hela jäkla dagen efter en akut tid hos en läkare, det har inte vart lätt, inget svar på dom flesta ställerna, eller så är det bara telesvar, o är det nån som svarar så kan dom ialla fall inte hjälpa mig, har fruktansvärt ont i magen och mår illa, frossa.
En riktigt jobbig dag me andra ord ! Sen äntligen ringde en sköterska från en vårdc här i stan o boka in mig på en akut tid 15.15, tur som fan ! Hoppas jag får träffa en bra o trevlig läkare nu bara .
Mår kiss så får se hur jobbet blir imorn, orkar ingenting. Skönt att det till slut fanns en tid man kunde få, lite småpanik annars, så jobbigt att hålla på o fixa med allt när man känner sig sämst, när skallen inte hänger med o magen strejkar.
Tur att det finns filmer som kan roa en, vill bara att värken ska försvinna, hoppas de inte är nå allvarligt bara. Vill inte.
Jobbigaste dagen på länge..

Älskar min underbaraste Fredrik, du är mitt allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback