Fyfan va vi är bra ...

Grattis till alla som tar studenten idag ! Hoppas ni få en underbara dag o lika rolig som min var ;)
Ska snart ner o kika en stund, hoppas man hittar Suzanne bland alla vita mössor .

Igår besikta vi bilen, självklart gick den igenom, rent papper ! Bästa. Nu är det bara tuta o köra . Kommer bo i Bålsta ;) haha, neej men turerna dit kommer inte bli lika sällan som nu, Marlie ni måste komma över hit snart !!!
Sen vart det en vända hem till päronen o fika lite, mkt gosigt , prata om allt som händer o sker, känns faktiskt mkt bättre nu, just att få ha prata av sig med dom 2 personerna som verkligen förstår o känner mig på djupet . ♥
Nu känns det lite ljusare än vad det gjorde för nån dag sen, skönt . Hade vädret vart topp hade det nog vart en väldigt bra dag idag, fast jag känner mig ändå glad, varm o trygg i mig själv just nu ! :) En steg i rätt riktning .
Mkt har o göra med alla vänner som verkligen finns o stöttar, peppar o ger råd, guld värt !

Nej nu ska jag fixa mig o kila ner !!

Hoppas ni alla får en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback