??

Tisdag .
Tvättar för fullt, förstår inte hur det kan bli så mkt tvätt på två !?
Fick hem lite ballkongmöbler häromdan, så nu ser det fint ut där ute också, är ju inte tomt längre, nu ska det bara upp lite blommor o grejer också, blir kanonfint .

På fredag ska jag ta ut min 18års present (på tiden kanske, med tanke på att jag fyller 22 iår ;p ) blir massage, shit det kommer bli skönt, har aldrig gått på riktigt massage så det blir lite spännande .
På torsdag ska vi ha lite födelsedagsfirande, hoppas vi alla får plats bara men det är det minsta problemet, ska åka o beställa tårta idag, gosmys. Älsk blir 24 , har lite små planer på present men vet inte, håller inte riktigt ... Vi får se
Hoppas skattepengarna kommer denna vecka, vore ju kanon, brist på pengar för tillfället så mer än gärna får de komma nu o det skulle ju klirra till en hel del i min kassa då ;) !

Jajjemen, nu ska jag hänga tvätt o sen käka, spännande .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback