Dumma mage .

Mår sämst just nu ! Magen vill sig inte alls, jättejobbigt.

Orkar inte äta, inte dricka, knappt stiga upp ur sängen, tur man har bärbart så slipper man ju ! Det känns som en grå dag idag, för mycket tankar om allt, tårar och ångest ? Nej inte ångest men det känns lite kämpigt för tillfället .
O magen som är orlig gör de inte bättre, vill inte, orkar inte.. Kan man inte få ha de bra bara ?? För mkt begärt ?
Haft ont i magen i flera dagar, har kämpat på men idag går det inte, mår illa på det också, som att det gjorde saken bättre. Det går inte o få en sak bara, neej, slå ihop allt, det blir kanon det ! Så mår man sämst en stund bara ..
Suck, vill inte, vill inte bli sjuk, känns som på sista tiden har jag blivit sjuk så fort jag ser på nån som har ont. Lilla minsta.
Beger mig till läkaren om det fortsätter såhär, för det här funkar ju inte i längden . Så fort jag äter eller dricker så gör de ont, det vill inte ner , tanken på mat eller dryck får magen o göra ännu mera ont . Det hugger o svider med jämna mellanrum, det liksom, bränner ! Vad gör man åt de ?

Saknar verkligen mina föräldrar just nu, det känns jobbigt, det känns kämpigt.

Nej om man skulle knäppa på en film o dega ner sig under täcket ! Krya på sig lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback