Bubblor.

Idiot blogg !! Skriver värsta inläggen men det händer ingent, det sparar som utkast, grr, blir irriterad mest.
Skitväder på det också, kan det bli sämre ? Suck. Bara öser ner..
Hoppas vädret bli liite bra imorn så man kan va ute o fira lite midsommar, eller iallafall va ute o slippa regn.

Fick hem lite räkningar idag, åh va kul, ser alla pengar bara rinna iväg. Försvinna lika fort man får dom .
Sista dagarna av min sjukskrivning, har vart både skönt o jobbigt, har fått vila upp mig till 100, samtidigt som jag kännt mig lite rastlös men sånt får man ta, nu sattsar jag bara på o få bli frisk, orka o få energi som räcker .
Möte på måndag igen, hoppas vi kommer fram till nå bra, att vi kan hitta en lösning . Det tror jag !

Fredrik börjar sin semester nästa vecka, 4 veckor, va mysigt. gosigt ! Blir lite utflykter och resmål , spännande !

Neej nu måste jag packa ihop, vi ska till Södertälje snart :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback