Möhippa för Marlie .

Tokbra dag.
Var uppe redan vid 8 o börja greja, fixa mig o sen laga mat för 10 pers, vart mest orolig över att det inte skulle räcka men sen vart det tok mkt kvar så det va lugnt :)

Tiden gick kalasfort o sen vart kl 12, fick skjuts av älsk till Bålsta, träffa upp alla tjejer, ett helmysigt gäng, trevliga, goa o glada, snacka om hur vi skulle göra o planera lite av dagen, plötsligt vart de tokbråttom hem till Marlie, dom var ju snart hemma, sprang över dit, skulle överraska henne hemma ! :) O överraskad tror jag nog hon vart, väldigt mkt !
Vi stog allihop ute på deras uteplats, hörde hur dom kom hem, o sen rusa vi in med vin o tutor.
Hon vart nog lite chokad men väldigt glad . Eller hur ? :)
Eftersom fredagens "möhippa" inte vart så rolig för Marlie så tog nog gårdagen igen allt . haha, sötfröken <3

Drack o gjorde iordning Marlie ( jag lovar bilder kommer ) sen ner till C o röjja . Det va hur skoj som helst .
Bowla, shiiit va dålig jag var, det trodde jag fan inte om mig själv, haha men det va riktigt skoj .
Hade även picknick ute i de gröna o som på beställning börja de ösa ner, med tillhörande åska o blixt .
Men det va jättegott o kanonmysigt ,

En riktigt kul kväll, mkt skratt och gott o äta, minnen och alkohol !
Perfekt möhippa !

Idag är de slapp dag, så jävla ont i halsen o skallen, fick i mig ganska mkt igår, så de känns ..
Är svalare idag, annars hade det vart skönt o dratt ut o bada eller nått men men, får stanna hemma .
Orkar inte göra så mkt, vill kolla på tv men det har ju Frasse sett till att de inte går , ååh .
Jajjemen, nu ska jag hoppa in i duschen .


Kommentarer
Marlie

:) <3

2009-07-05 @ 22:01:56 | http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback