2 underbara år med min underbara Fredrik

Tiden går fort när man har kul !
Nu har vi hållt ihop i 2 underbara år, fler kommer, det kan jag lova . Man kan ju tycka att 2 år är väl inte jättelänge, nej visst men vad spelar de för roll ? Det känns som vi har vart ihop hela livet, känns som det kanske skulle va 10 år .

Älskar min Fredrik mer o mer för varje dag, att vakna upp vid hans sida, att somna ihop varje kväll, att alltid ha en trygghet, en varm famn, nån att dela livet med, motgångar och glädjerus, en bästa kompis som alltid finns o ställer upp.
En kille som verkligen förstår. Det är kärlek .
Vi har ju hunnit väldigt mycket under våra 2 år,

Flyttat ihop
Förlovat oss
Köpt hund
Köpt gemensam bil, haha;)

Upplevt massor ihop, båda roligt o mindre roligt .
Skrattat ikapp, gråtit, bråkat men allt det där har gjort att vi har växt som människor ihop .

Det är vi, det kommer alltid att vara vi, så länge som vi står ut med varandra sen spelar det ingen roll vad folk säger, varför ska man bry sig så mkt ? Varför ska jag ta åt mej när folk är avundsjuka ?

Underbara år ! Det känns verkligen rätt, mannen i mitt liv, och så kommer det förbli .
Nu är det bara bäbis som fattas, det är på gång ;) haha ja men vet aldrig , sen är vi en ny familj .
Det skulle vara helt underbart, mysigt o gosigt . Längtar .

Fredrik, jag älskar dig av hela mitt hjärta .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback