TRÖTT !

Fyfasiken va slut jag är, trött o ont i fötterna ! Stress dag men gått kalas bra ändå.
Stått i 1an förmiddag o eftermiddag o kväll 2an, går skitbra, enligt mig själv iofs .
Vid 20 när jag sluta vart de dt team möte i typ 1.5 timme, neej vadå trött ?
Hem fort som sjutton, duscha o fixa ihop allt till imorn, betala räkningar och o sen skriva blogg för o gå o lägga sig .
Stress vecka som nu lider mot sitt slut, underbart skönt . Kul dag som fan på jobbet idag kan jag säga .
Härligt när rätt team jobbar ...

Imorn blire jobb igen o sen hem o fixa sig för o dra vidare på fest , mystrevligt, blir taco o kick off med DT teamen, kan bli grymt skoj , o sen kanske vidare, får se va som händer o sker ..

Lördag upp o jobba redan kl 09, fyfan hur ska man palla de då ? Haha herregud !
Kommer blir en roligt fredagskväll o en bra helg, ser framemot de, på söndag blir de mys mys <3 hihi.

Nu väntar sängen .
Pusskyss

Man väljer ju som sagt sina vänner !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback