Resa !!

Jag vill verkligen ut o resa !
Jag o älsk har snacka om det så länge nu så snart måste vi ju ta tag i det !
Vi kolla på lite resor häromdagen o vi hitta massa olika ställen vi skulle vilja åka till !

Milano
Paris
London
Bulgarien
Spanien..


Det finns hur mkt som helts o jag vill helst åka överallt !
Så nu har vi bestämmt att spara pengar till typ Sep, Okt o åka bort då, fyfan så jävla underbart !!
Bara vi två, hand i hand, genom allt , shopping, god mat, minnen <3
Bort från den här "världen" för några dagar ..
Underbart . Längtar som fan, det värsta är att jag vill verkligen komma iväg nu o det är så långt kvar
Fast tiden har ju gått så fort hit så den lär väl inte sakta ner så mkt ?
Hoppas vi verkligen kommer iväg nu när vi har prata om de så mkt .
Men det ska vi fan göra, vi ska ut o resa .
2009 blir vårat år älskling

Annars hade vi också tänkt sattsa på Liseberg i Sommar, ska du med ?
Jönköping o Elmia i påsk.

Fan, jag längtar som fan till sommaren.
Tälta, festa, sola, bada, glass, minnen <3
Tina, vi måste ta den där tältsemestern vi har pratat om !! Festa o bara ha så jävla kul .

Men resa, det ska vi göra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback