Jobb o jobb

Hejsan

Uppsala med mamma hela dagen. <3 Riktigt mysdag.
Pappa ligger hemma o är dunderförkyld , stackarn "/ <3 Krya på dig .

Igår vart de jobb, fick hoppa in halv 16 fast jag börja 16, de va så jävla mkt folk o klart man ställer upp för laget .
Det vart tungt och smått kaos men fan va alla var grymma , alla var glada o hade humöret på topp o alla körde på som fan ! Då är de så jävla kul o jobba ! Grymt ! Senare på kvällen vart de dock lite värre o sura gäster , mkt som tog slut och det va inte lika kul o jobba då kan jag säga , men alla körde på o hade humöret på topp :) Härligt !
Vi är så jävla grymma o vi vet att vi kan !!! Kör på hårt, vi är bäst !
Päronen kom vid 21 tiden o käka med mig o hämta mig , åt en god sallad, så grymt gott !
Sen åkte vi hem o hade en mysig hemmakväll .

Nästa vecka blir det mest jobb, hoppas man hinner umgås med lite vänner o familj också .
Nu väntar mat !

Ha de bäst !

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback