Dagen

Sovmorgon till 10.
Skulle in till AMS men det sket sig ganska fort eftersom bilen inte ville som jag ville !
Kom till slut in till stan iaf, mötte upp Fredrik o vi käka på Donken, varför tröttnar man inte på maten där ?
En trevlig lunch tsm, mera sånt . Han drog iväg till jobbet igen och jag fixade allt med arbetsförmedlingen så nu är de klart, måste bara fixa ett möte med min handläggare o prata med honom sen får vi se vad som händer .
Varför ams när du har jobb ? Alltid lika bra o vara inskriven redan nu, för man vet ju inte vad som händer om kanske några månader, veckor, lika bra o vara inskriven o förberedd på vad som kommer .
Vill ju inte jobba kvar på Donken hela livet, trivs så in i helvete bra med alla er som jobbar men jobbet i sej har jag tröttnat på så in i norden .. Men som sagt vill inte mista er som jobbar <3

Kommer hem o måste ringa ams o fråga o prata lite, dom är verkligen trevliga där i kundtjänsten, de är härligt.
Känns lite skumt bara o ringa o säga att man inte kan komma ner på möte för man jobbar ! Ba jaha okej ?
Härligt, får vara glad att man överhuvudtaget har ett jobb, att man får inkommst o kan leva . Vad fan skulle jag annars göra ? Skulle nog bli lite smått tokig o inte kunna leva , skulle ju inte kunna göra nånting, allting kostar ju tyvärr idag.
Klagar nog mkt över jobbet men är ändå så jäkla glad över att jag har ett . Det känns skönt .

Annars är de bra, ingenting o klaga så mkt på egentligen. Om inte bilen då som vill vara lite ovän med mig just nu !!
Men det går ju o fixa som tur är . Annars känns allt väldigt bra , glad o på bra humör. Ingenting som gör mig nere lr lessen just nu så de känns toppen !
Vissa saker skulle ju kunna vara bättre men de är inget jag kan göra nått åt så därför bryr jag mig inte så mkt om det heller . De är skönt . De är framsteg . De är toppen just nu .

Älskar min underbara Fredrik

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback