Dagarna går, försöker förstå

Hejsan Hoppsan .


Idag är jag ledig, så himla skönt, grått o trist väder så då kan man lika gärna bara ligga o slöa .
Gick upp vid 10 tiden, laga lite lunch till mig o Fredrik, så då kom hem o käka, så mysigt .
Fixa o städa lite sen en liten promenad , hem o tvätta .
O nu hamna jag här.

Riktigt slapp dag, så underbart, såna dagar behövs verkligen !

Helgen vart ju inte som planerat , så det va väldigt tråkigt, besviken mest men men ...
Träffa Tina en stund o de va väldigt mkt mys <3 krya på dig söt

Jobb igår några timmar, 17-21 vadå trött när man skulle pallra sig iväg ?
Men det gick kanoners, ganska lugn kväll
rätt team som jobba o fick stå i 1an hela kvällen, skönt de .
Drog hem, kolla tv, vart ganska sent, inte ett dugg trött, sånt är så jäkla dryg, vänder på dygnen, gillar inte sånt ..
Tur det finns tv som kan göra en sällskap när älsk ligger o sover o snarkar för fulla muggar !


Annars i veckan .. Ja de blir väl
Älsk o jag firar 1,5 underbara år <3
AMS
Uppsala
Träffa Tina om hon känner sig bättre
Middag och julgransplundring (tradition hemma) så mysigt
Bio "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen"
Möte på jobbet
Jobba
Ganska fullt upp i veckan, fast de känns ganska bra.


Ska kila iväg nu men vi hörs.

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback